Vilka jävla idioter det finns.

Fy fan för vissa alltså, varför inser inte en del sina egna misstag och tar åt sig när man säger nånting?
Nä för då är man helt jävla dum i huvudet och har så jävla fel själv. Fy fan vad less jag blir.

T.ex så kan ju person X skriva till mig en sak, sen så frågar jag varför personen i fråga skriver så, då påstår sig personen att han inte har skrivit så, då läser jag upp smset ordagrant och ändå nekar personen, är inte det lite märkligt??
För mig är det helt ofattbart, fel att bara erkänna och kanske be om ursäkt? Nej men det kan man ju inte göra..

Det är dom argas dag idag känner jag. Dissarnas dag idag också för den delen.
En fet diss till dig Ante och Emma, ni är för mig helt otrligt jävla störd. Vad fan ser ni hos varandra egentligen? Ett förhållande som på ytan ser helt perfekt ut, men är uppbyggt av lögner, svek, otrohet you name it! Herregud säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0