vad får jag panik över?

Nuförtiden gör jag saker som jag har lust till att göra, dock får jag panik över saker, vad får jag egentligen panik över? Jag vet faktiskt inte om jag ska vara ärlig, men paniken kommer krypandes upp i knät på mig ganska så ofta, tyvärr. Vill inte tänka på vissa saker, men kan heller inte låta bli..

Tänka på hur det kunde ha varit, och vad som hade varit om A. aldrig skrev dom där förbannade smsen den där dumma kvällen..
Jag kan inte rå för det, men det är ju just pg.a av dom där smsen som jag sitter där jag gör idag, det är inte det att jag inte trivs med mitt liv precis som det är just nu, för det gör jag, och egentligen saknar jag inte A, inte eftter allt som har hänt, och nu när jag verkligen har sätt hans sämsta sidor någonsin som jag inte t rodde fanns..

Men åter till ämnet, vad får jag panik över? Varför måste jag tänka på allting? Det spelar ju ändå ingen roll längre, och det är väl just det, att ibland känns det som om ingneting har någon betydelse, för det finns ingen mening med nånting, och i nästa sekund så känns allt toppen, jag har världens bästa vänner och en otroligt söt dotter, varför är jag inte nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0