i will always remember that day.

Alla hjärtans dag kommer alltid påminna mig om det.. Det var just den dagen som all den där skiten började, det var den kvällen dom där smsen dök upp i en annans tjejs telefon, och till mig frågar du om jag inte kan sova hos en kompis? Hmm.. Inte riktigt schysst tycker jag.. Varför i hela friden gör man så?

Veckan efter det var den värsta veckan i mitt liv tror jag.. Smsen du skickade till mig, om alla möjliga krav för att jag skulle få vara med dig överhuvudtaget var helt sjuka.. Varför duger jag inte som jag är? Varför måste jag ändra på mig efter 4 års tid? VARFÖR??
Och varför är jag så dum och tar åt mig allt skit du skrev? Kunde inte äta riktigt då jag endast tänkte på all skit du skrivit till mig om att jag var för stor åt de hållet och för fet åt de.. bla bla bla.. Det tog flera veckor innan jag kunde äta riktigt, vilket jag fortfarande inte gör, men det är mycket bättre nu än va de va förut..

Jag skulle nog aldrig i hela mitt liv ta tillbaka dig, även fast jag har haft funderingar på det, jag skulle nog inte må bra med dig och jag har det nog mycket bättre nu än då.. Men varför inser jag inte det? Varför saknar jag nånting som är så dåligt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0