Fixxxxx

Fixade designen en aning, vet inte om det ens är nån mening då det inte är någon som läser min blogg, men ändå. Ganska skönt att inte så många läser, men det kanske är för att folk inte vet vem jag är och för att jag är så anonym..

Men jag vill verkligen inte att det ska komma ut vem jag egentligen är, inte efter allt konstigt jag skrivit i denna blogg.
Egentligen skulle det väl inte spela någon roll kanske men ändå.

Igår tog jag och skällde på en unge som är cp-skadad. (sjukdomen ni vet?) Jag blev så fruktansvärt less på ungjäveln, här säger man snällt han att ABSOLUT inte får gå in med skorna, vad gör ungen? Jo går in med skorna full med lera och löv!
Han är verkligen CP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0