Konstigt.

Det är konstigt hur en del kan bete sig faktiskt, ganska sjukt att man efter en vecka kan säga att man älskar någon fast man inte menar det, och sedan kan man säga till den man verkligen älskar att man vill ha denne tillbaka.
Är inte det lite dubbelmoral?
Jag vet inte, men jag känner mig lite utsatt i just detta, dock är jag den personen som person X verkligen älskar, och där sitter jag och vad ska jag göra åt saken? Ingenting hade jag tänkt, för ord betyder inte så mycket för mig, det är handlandet i säg som avgör tycker jag.

Men på ett konstigt sätt skulle jag kunna ta tillbaka person x även fast denna person har betett sig som en riktig idiot och ett riktigt svin så finns det ändå nånting kvar som jag vill ha. Men vad är det jag vill ha egentligen? För man gör bara inte så som den personen har gjort.

Kommentarer
Postat av: MysisGumman

Jag känner verkligen igen mig i det du skrev. Jag har själv suttit i samma båt och det är väldigt jobbigt. Framför allt om man ska försöka tala om för barnen om hur allt hänger ihop. Kram mysis

2009-04-29 @ 07:38:34
URL: http://izdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0